OCLC EZproxy kampüs dışı erişim problemi ve çözümü
Citation
Çelik, R. (04 Nisan, 2018). OCLC EZproxy Kampüs Dışı Erişim problemi ve çözümü, Doi: 10.5281/zenodo.3465618Abstract
AB'nin veri koruma ve gizlilik konusundaki çalışmaları sonucunda bir çok veritabanı sağlayıcısı internet erişiminde HTTP'den HTTPS'ye geçmekte ve bu nedenle de veritabanlarına kampüs dışından erişim problemleri yaşanmaktadır. Kullanmakta olduğunuz OCLC EZproxy versiyonun yükseltilerek SSL sertifikası tanımlanmadığı takdirde bazı veritabanlarına kampüs dışı erişimlerde “Connection Refused” hata mesajıyla karşılaşılmaktadır. The connection refused error is due to the fact that access to the database is via Option EnableSSLv3 instead of EnableSSLv2. As the protocol is not compatible, the vendors’ server is blocking/preventing the access. The EZproxy version should be upgraded.