Show simple item record

dc.contributor.advisorMelike Acaren_US
dc.contributor.authorSarıkaya, Hülya
dc.date.accessioned2021-12-14T11:21:12Z
dc.date.available2021-12-14T11:21:12Z
dc.date.issued2021en_US
dc.identifier.citationSarıkaya, H. (2021). Hikaye Anlatımının ve Hikayeleştirmenin Öğrenme Süreçlerine ve Çocuğun Bilişsel Gelişimine Etkileri. MEF Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Öğrenme Bilimleri Yüksek Lisans Programı. ss. 1-38en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.11779/1674
dc.description.abstract...en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherMEF Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectDil ve Kültür Edinimi, Dinleme Becerisi, Hikaye Anlatıcılığı, Hikayeleştirmeen_US
dc.titleHikaye anlatımının ve hikayeleştirmenin öğrenme süreçlerine ve çocuğun bilişsel gelişimine etkilerien_US
dc.title.alternativeThe effects of storytelling and storifying on learning processes and child's cognitive enhancementen_US
dc.typeYL-Bitirme Projesien_US
dc.departmentÖğrenme Bilimleri Yüksek Lisans Programıen_US
dc.identifier.startpage1-38en_US
dc.relation.publicationcategoryYL-Bitirme Projesien_US
dc.contributor.institutionauthorHülya Sarıkaya


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record