Search
Now showing items 1-10 of 23
Investigating fifth-grade students’ conceptions of fractions on the number line
(NCTM Research ConferenceAt: San Francisco, 2016)
In this study, clinical interviews focusing on students’ understanding of fractions as numbers on the number line were conducted with six fifth-grade students both before and after an intervention designed by teacher-researchers. ...
Beşinci sınıf öğrencilerinin kesir bilgisinin sayı doğrusu üzerinde gösterimi İle ilgili düşünüş biçimlerinin araştırılması
(2016)
Bu çalışmanın amacı, Okulda Üniversite Modeli (OÜ Modeli) çerçevesinde tasarlanan programın 5.sınıf öğrencilerinin matematik başarısını ve sınıf içi katılımı nasıl geliştirdiğini araştırmaktır. OÜ Modeli yedi boyutlu bir ...
Introduction to mathematics teaching course
(Emerald Group Publishing, 2016)
....
Polinomlar
(Pegem Akademi, 2016)
Polinomların tarihçesi ve öğretimi.
Mathematics teacher education with university within school model and Flipped classroom technique
(2016)
Abstract : I taught ‘Introduction to Mathematics Teaching course’ using Flipped classroom. This was the first time I used flipped classroom to teach this course. The main objective of the course was to introduce the ...