Search
Now showing items 1-9 of 9
Okulda ünimodeli ile okul stajında yaratılan farklar: matematik öğretmenliği örneği
(2017)
Okulda Üniversite modelinin 7 boyutu vardır. Daha önce birçok yerde akademesiyenlerin gelişimi, okul- üniversite işbirliğinin nasıl yapıldığına dair çalışmalar Ulusal ve uluslararası konferanslarda sunulmuştur. Okullarla ...
Beşinci sınıf öğrencilerinin kesir bilgisinin sayı doğrusu üzerinde gösterimi İle ilgili düşünüş biçimlerinin araştırılması
(2016)
Bu çalışmanın amacı, Okulda Üniversite Modeli (OÜ Modeli) çerçevesinde tasarlanan programın 5.sınıf öğrencilerinin matematik başarısını ve sınıf içi katılımı nasıl geliştirdiğini araştırmaktır. OÜ Modeli yedi boyutlu bir ...
Okulda üniversite modeli’nin ilk yıl uygulamasının değerlendirilmesi
(2017)
Amaç : Çalışmamızın amacı, 2014 yılından itibaren MEF Üniversitesi Eğitim Fakültesi’nde uygulanan, öğretmen adayı yetiştirme konusunda kuram ve pratiğe eşit derecede önem vererek yapılandırılan Okulda Üniversite Modeli ve ...
Mathematics teacher education with university within school model and Flipped classroom technique
(2016)
Abstract : I taught ‘Introduction to Mathematics Teaching course’ using Flipped classroom. This was the first time I used flipped classroom to teach this course. The main objective of the course was to introduce the ...
Teaching math in a Flipped classroom mode
(2016)
...
Okulda üniversite modeli-temelli öğretimin 5. sınıf öğrencilerinin kesir bilgisini geliştirme üzerine etkisi
(2016)
Bu çalışmanın amacı, üniversite-okul işbirliği kapsamında uygulanan, öğretim üyelerinin öğretmenaraştırmacı olarak rol aldığı, Okulda Üniversite Modeli temelli öğretimin 5. sınıf öğrencilerinin kesir bilgisinin geliştirilmesi ...
In the pursuit of a course design: a tpack-based geometry for preservice mathematics teachers
(2023)
Preservice mathematics teachers seem to need professional support regarding
the use of educational technologies to teach geometry topics. Particularly, our
previous study showed that when it comes to their techno-pedagogical ...
Differential effect of young adults and students metacognitive skills in mathematics problem solving process
(eScholarship, 2023)
The purpose of this study is to examine how young adults and pupils use their metacognitive abilities such as cognitive strategies and self-checking during the mathematics problem-solving process. The study group consisted ...