Search
Now showing items 1-4 of 4
Okulda üniversite modeli: beşinci sınıf öğrencilerinin kesir bilgisi gelişiminden yansımalar
(Kastamonu Üniversitesi, 2017)
Bu çalışmanın amacı Okulda Üniversite Modeli-temelli öğretim ile 5. sınıf öğrencilerinin kesir bilgisinin geliştirilmesine yönelik çabaları incelemektir. Araştırmaya 2014-2015 eğitim- öğretim yılında İstanbul ilinde bulunan ...
Altıncı sınıf öğrencilerinin açılar konusundaki hatalarının incelenmesi
(eefdergi, 2018)
Bu araştırmanın amacı, ortaokul altıncı sınıf öğrencilerinin açılarla ilgili yaptıkları hataların incelenmesidir. Bu nitel araştırma, İstanbul’da aynı ilçeye bağlı iki ayrı devlet okulunda altıncı sınıfta öğrenim görmekte ...
Bilinçli-farkındalık temelli öz-yeterlik ölçeği-yenilenmiş (BFÖÖ-Y): Türkiye uyarlama çalışması
(Maya Akademi, 2017)
Bu araştırmanın amacı, Cayoun, Francis, Kasselis ve Skilbeck (2012) tarafından geliştirilen “BilinçliFarkındalık Temelli Öz-yeterlik Ölçeği-Yenilenmiş”i (Mindfulness-Based Self Efficacy Scale Revised) Türkçe’ye uyarlayarak ...
Çocuklarda sınav kaygısı ölçeği’nin Türkçe uyarlaması
(İlköğretim Online, 2017)
Bu araştırmanın amacı, Wren ve Benson (2004) tarafından geliştirilen “Çocuklarda Sınav Kaygısı Ölçeği”ni (CTAS, Children’s Test Anxiety Scale) Türkçe’ye uyarlayarak geçerlik ve güvenirliğini araştırmaktır. Özgün ölçek ...